środa, 28 października 2015

Nominacja do Liebster Blog Award

Czuję się niezwykle wyróżniona i doceniona, gdyż dostałam nominację do Liebster Blog Award. Za nominację dziękuję serdecznie autorce bloga Dogonić tęczę.
Oto kilka słów na temat zasad: "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Myślę, że jest to dobra okazja abyście mnie lepiej poznali. A teraz odpowiedzi na pytania:

1. Wymień jeden przymiotnik, który określa Cię najlepiej. Dlaczego?
Kurczę, trudno mi wybrać jeden, gdyż jest we mnie mnóstwo sprzeczności. Najlepiej chyba określa mnie przymiotnik: wrażliwa. O tak. Wrażliwiec ze mnie okropny. Nie wiem czy uznać to za wadę czy za zaletę. Wzruszam się z byle powodu, nie potrafię patrzeć na ludzką krzywdę, a już najgorzej kiedy dotyczy ona małych dzieci. Moja wrażliwość przybrała na sile po porodzie.

2. Gdybym miała wybrać zwierzę, do którego jestem podobna, to wybrałabym...
Psa. Jestem stworzeniem rodzinnym. Raczej jestem łagodna, ale jeśli trzeba bronić mojej rodziny to potrafię "ugryźć".

3. Komedia romantyczna czy horror? Uzasadnij proszę.
Komedia romantyczna, choć lubię oba gatunki. Był czas kiedy oglądałam bardzo dużo horrorów, ale teraz zdecydowanie wygrywa moja romantyczna natura. Lubię takie lekkie i zabawne filmy. Traktuję je jako odskocznię od czasami niestety szarej rzeczywistości.

4. Wybierasz sobie prezent na urodziny. Co to jest?
Myślę, że byłaby to wejściówka do Spa. Marzy mi się taka chwila relaksu, czas tylko dla mnie, a do tego jakiś masażyk. Oj tak. Taki właśnie prezent bym sobie zafundowała.

5. Ulubiona pora roku.
Chyba nie będę oryginalna, ale jest to zdecydowanie wiosna. Choć uważam, że każda pora roku ma swój urok.

6. Ulubiona przyprawa.
Cynamon. Uwielbiam jego zapach, kojarzy mi się z domem mojej babci.

7. Jaki zawód aktualnie wykonujesz?
Aktualnie jest to zawód mama, moim zdaniem najtrudniejszy, a zarazem najwspanialszy na świecie :) Studiowałam na kierunku edukacja elementarna z językiem angielskim i planuję niebawem poszukać pracy także w tym fachu.

8. Wybierasz się w podróż życia. Wymień 5 rzeczy, które znajda się w Twoim bagażu.
Wystarczy mi moja rodzina i aparat fotograficzny, aby uwiecznić wspólnie spędzone chwile :)

9. Pies czy kot?
Pies. Odkąd pamiętam pies był częścią i prawowitym członkiem mojego rodzinnego domu. Aktualnie niestety nie mamy psa, ale myślę, że jak mój syn podrośnie to sytuacja ulegnie zmianie.

10. Najbardziej egzotyczna potrawa jaką jadłaś?
Nie jestem zwolenniczką egzotycznej kuchni. Najbardziej oryginalna potrawa jaką jadłam to kalmary.

11.Czy ciąża Cię zmieniła?
Zmieniła mnie i to bardzo. Przede wszystkim stałam się bardziej cierpliwa. O płaczliwości już wspomniałam w pierwszym pytaniu :) Macierzyństwo przewartościowało całe moje życie. Nie jestem już taką egoistką, jaką byłam kiedyś. Teraz najważniejsze jest dla mnie dobro mojego Szkraba.

Do zabawy zapraszam:

Nie wiem czy dobrze mi się wydaje, ale te blogi chyba jeszcze nie były nominowane.

Oto pytania do Was:
1. Co najbardziej cenisz u innych?
2. Ulubiona potrawa.
3. Góry czy morze?
4. Pierwsze skojarzenie ze słowem "mama"
5. Rozważna czy romantyczna?
6. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa to…
7. Czego najbardziej nie lubisz robić?
8. Ulubione słowo…
9. Kim chciałaś zostać jako dziecko?
10. Dokąd pojechałabyś w podróż marzeń?
11. Twój idol z czasów nastoletnich to?

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :) też uwielbiam cynamon jestem raczej tradycjonalistka, jeśli chodzi o potrawy.

    OdpowiedzUsuń