środa, 4 lipca 2018

3-cie urodziny bloga!


Dzisiaj mijają równe 3 lata od kiedy po raz pierwszy opublikowałam swój pierwszy post na blogu. Były krótsze i dłuższe przerwy w pisaniu,  ale wciąż jestem tutaj z Wami i uważam to za mój osobisty sukces. Rozpoczynając przygodę z blogowaniem nawet nie sądziłam jak bardzo mnie to wciągnie. W końcu odnalazłam swoją pasję, której od tak dawna szukałam.
Szczególnie pragnę podziękować Wam. Jest Was tutaj coraz więcej, otrzymuję mnóstwo miłych słów. Dziękuję, że jesteście, czytacie, że komentujecie. Jesteście dla mnie ogromną motywacją.
Okazuje się, że największym zainteresowaniem przez te 3 lata działalności bloga cieszy się post pod tytułem Prezenty na roczek dla chopca i nie tylko. Zaraz po nim najczęściej czytane wpisy to Woreczki do zadań specjalnych multi use bags i Na ile pozwolić teściowej? Przez ten czas opublikowanych zostało 58 postów i odwiedziliście nas 14 837 razy. Ilość postów nie jest oszałamiająca ale obiecuję, że się poprawię. Codziennie wpadają mi do głowy nowe pomysły na wpisy. Gorzej tylko z czasem na ich zrealizowanie. Planuję pisać tak często jak tylko się da.
Jeżeli chcecie być z nami na bieżąco, to zapraszam na nasze konto na instagramie oraz facebooku. Tam jesteśmy trochę częściej.
To tyle jeśli chodzi o urodzinowe podsumowania. Ja zabieram się do dalszej pracy i mam nadzieję, że wena mnie nie opuści oraz, że dalej będziecie nam towarzyszyć w naszej blogowej przygodzie. Buziaki dla Was 😙

5 komentarzy: