niedziela, 8 lipca 2018

Przerwa wakacyjna


Witajcie Kochani! Przychodzę dzisiaj do Was z pewną informacją. A mianowicie, przez dłuższy czas nie będą pojawiać się nowe posty gdyż wyjeżdżamy na wakacje. Wrócę do Was najprawdopodobniej pod koniec lipca.

Wyjeżdżamy całą rodzinką do Turcji, w rodzinne strony męża. Jedziemy autem więc jestem nieco przerażona. Taka długa podróż samochodem z dwójką małych dzieci to dopiero będzie jazda. Dosłownie i w przenośni ☺ Przewidujemy jednak dłuższe postoje z noclegiem, także może nie będzie tak źle. Mamy już też pewne doświadczenie w tym temacie, ponieważ 3 lata temu również jechaliśmy do Turcji z rocznym wtedy Szkrabem. O czym pisałam tutaj. Być może będę musiała uaktualnić ten wpis o dwójkę dzieci.
Zapowiada się ciekawie. Starszy syn już nie może się doczekać. Oczywiście chciał spakować do walizki połowę swojego pokoju 😂 Ostatecznie wybrał sobie kilka ulubionych zabawek. Ja też nie mogę się doczekać. Cieszę się, że nasze dzieci poznają swoje korzenie. Szkrab będzie miał też okazję podszkolić język. Ja z resztą też.
Tak więc trzymajcie kciuki, żebyśmy nie musieli robić postojów co pięć minut i w miarę spokojnie dojechali do celu. Ja postaram sie coś wrzucić na Instagrama albo na Facebooka jak będę miała dostęp do internetu. A jeśli Wy również wybieracie się na urlop to życzę Wam udanego wypoczynku ☺ Buziaki 😙

5 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku i czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺Już wróciliśmy, a relacja na blogu pojawi się niebawem. Muszę tylko poogarniać parę spraw po powrocie ☺ Pozdrawiam

      Usuń