czwartek, 3 maja 2018

Kwietniowe migawki


Postanowiłam zacząć na blogu nowy cykl, w ktorym będę publikowała foto podsumowanie minionego miesiąca. Sama bardzo lubię oglądać tego typu posty na innych blogach i stwierdziłam, że również zrobię coś takiego na swoim.
Lubię wszelkiego rodzaju podsumowania. Myślę również, że bedzie to dla mnie wspaniała pamiątka. Tak więc jeśli jesteście ciekawi co działo się u nas w zeszłym miesiącu to zapraszam do oglądania ☺

Kwiecień zaczął się niezwykle kolorowo

Połowa zawartości koszyczka została wyjedzona w drodze powrotnej 😂

Po świątecznym obżarstwie trzeba było się nieco rozruszać. Wybraliśmy się więc na wycieczkę do Muzeum Kolei Wąskotorowej, gdzie mieliśmy okazję przejechać się prawdziwą ciufcią.


W końcu zawitała do nas prawdziwa wiosna 🌼🌼😍




Nie zabrakło wiosennych spacerów 😃


I śmigania na hulajnodze...


Zaczęło się wstawanie i łobuzowanie


Mini Szkrab pobierał nauki jazdy u starszego brata 😁

Próba nowych smaków 🍓 Niestety truskawki nie przypadły Mu do gustu

Mama nie mogła przegapić promocji w Rossmanie 😆

Jeszcze więcej wiosny 😍


Taki piękny widok tuż obok naszego bloku 😍 Czy wspominałam już, że kocham wiosnę? 😁

Taki przegląd miesiąca uświadomił mi jak wiele fantastycznych rzeczy wydarzyło się w tak krótkim czasie. Swoją drogą mam wrażenie, że od Świąt Wielkanocnych minęło tyle czasu, a tu raptem tylko miesiąc. A jak Wy wspominacie kwiecień? 


4 komentarze:

  1. Faktycznie ten miesiąc zleciał wyjątkowo szybko. Ja już zapomniałam o świętach a przecież minął tylko miesiąc. Bardzo fajne podsumowanie na pewno będzie z ttych wpisów super pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz patrząc na Twoje zdjęcia zobaczyłam jak niedawno była Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń