sobota, 10 listopada 2018

Październikowe migawki


Ostatnio migawki coraz później pojawiają się na moim blogu ale to przez nawał obowiązków. Na dodatek przyjechał do nas kuzyn męża i najprawdopodobniej zostanie do lutego także mam teraz w domu czterech facetów. I próbuję jakoś ogarnąć to wszystko, muszę jednak przyznać, że nie jest łatwo. Czuję też, że nie poświęcam mojemu blogowi tyle czasu ile bym chciała. Pomysły na posty są ale brak czasu i siły sprawia, że niestety tak rzadko się odzywam. Ale dosyć już marudzenia. Czas na październikowe migawki. A w tym roku mamy wyjątkowo piękną polską złotą jesień.
Park o tej porze roku ma wyjątkowy klimat. Uwielbiam jesienne spacery. Z resztą nie tylko ja...












Wybraliśmy się również na mini wycieczkę do Ostravy jednak tym razem pogoda nam nie dopisała i większość czasu spędziliśmy w centrum handlowym. Ale i tak było fajnie.

Podczas gdy dzieci zajęte były zabawą, my relaksowaliśmy się przy stoliku.



W przedszkolu w październiku rządziły marchewki. Szkrab również przygotował swoją.



W tym miesiącu moja siostra skończyła 40 lat. Jako, że uwielbia zdrapki wpadłam na pewien pomysł...


40 zdrapek na 40 urodziny ☺

Wreszcie znalazłam też chwilę dla siebie i wyskoczyłam na kawę z przyjaciółkami.


No i tradycyjnie u nas lampion z dyni na halloween


A jak Wam minął październik. Robiliście coś na halloween czy przeszło u Was bez większego echa? Podzielcie się swoimi doświadczeniami ☺

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wózków jeszcze nie recenzowałam ale z chęcią podjęłabym się takiego zadania :)

      Usuń
  2. Z październikowych migawek najbardziej urzekła mnie złota, polska jesień! Idealna do rodzinnych spacerów z dziećmi i zabaw w parku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jesienne migawki z października. Ciekawe jak Wam minie tegoroczny październik :)

    OdpowiedzUsuń