sobota, 18 kwietnia 2020

Jak zarobić siedząc w domu? Zdradzę Wam mój sposob


Jakiś czas temu kiedy byłam na macierzyńskim (a konkretnie 2 lata temu) siostra podrzuciła mi pewien pomysł jak siedząc w domu mogę co nieco zarobić.  Chciałabym podzielić się z Wami tym pomysłem zwłaszcza teraz kiedy większość z nas siedzi w domu i na pewno części przydałaby się dodatkowa gotówka. A mianowicie siostra powiedziała, że w wolnych chwilach dorabia sobie wypełniając ankiety. Początkowo podeszłam do tego sceptycznie. Pomyślałam, że to pewnie jakieś grosze i szkoda na to czasu. Jednak ona bardzo sobie to chwaliła. Powiedziała, że ma sprawdzone panele, na których regularnie zarabia. Tak więc z ciekawości i z racji, że ja również miałam sporo czasu wolnego poprosiłam, żeby podrzuciła mi linki do tych swoich paneli. Pomyślałam, że warto spróbować a jeśli mi się nie spodoba to zawsze mogę usunąć konto z takiego panelu i tyle. Tak więc zrobiłam. I rzeczywiście jak się okazało niektóre z serwisów ankietowych okazały się strzałem w 10. Wiadomo, że spora część takich paneli to po prostu zwykle buble, na których nawet przez 2 lata nie da się wypłacić ani grosza ale jest kilka, które okazały się bardzo rzetelne

W jaki sposób otrzymuję zaproszenia do ankiet?
Obecnie należę do kilku paneli, z których regularnie otrzymuję wynagrodzenie. Wiadomo, że dużo zależy od naszego zaangażowania w wypełnianie tych ankiet.  Ja codziennie sprawdzam pocztę, ponieważ tam najczęściej przychodzą zaproszenia do ankiet. Niektóre z paneli wymagają bezpośredniego logowania. 

Czy jest to żmudna praca? Ile trwa jedna ankieta.
Niektóre ankiety są naprawdę przyjemne i ciekawe. Wypełnianie ankiet nie jest dla mnie jakoś szczególnie męczące czy uciążliwe. Oczywiście najbardziej lubię te szybkie ankiety. Jeśli chodzi o długość to przeważnie jest to od 3 do 15 minut. Zdarzają się zarówno dłuższe jak i krótsze, to zależy od panelu i tematyki. Tematyka również jest zróżnicowana, mogą to być ankiety dotyczące reklam, produktów  polityki, naszych poglądów życiowych itp. 
Ja przeważnie wypełniam około 2-3 ankiety dziennie. Choć zdarza się, że jest ich nieco więcej zwłaszcza w okresach przedświątecznych. 

Ile zarabiam za jedną ankietę? 
Tutaj rozbieżność jest ogromna. Może to być 50 gr, a może i kilkanaście złotych w zależności od długości i tematyki ankiety. Przeważnie jest to ok 1,00 do 5,00 zł. Mam również konto na panelu zagranicznym na którym zarabia się w $. Później przedstawię jego szczegóły.

Tak więc przechodząc do rzeczy poniżej przedstawiam Wam kilka paneli, na których zarabiam najwięcej i najszybciej. Są one w 100% sprawdzone i wypłacalne. 


Jeden z czołowych polskich paneli z ankietami. Ankiety przychodzą często i zazwyczaj nie są zbyt długie. Zaproszenia dostajemy zawsze na adres email. Nawet jeśli nie zostaniemy zakwalifikowani do jakiejś ankiety to otrzymujemy punkty bonusowe. Na dodatek możemy zarabiać na poleconych. Tzn. zarabiamy 20 % od wypełnionej ankiety przez osobę, która zarejestruje się do panelu z naszego linka, nie umniejszając tym samym liczby punktów danej osoby. Nagrody rozpoczynają się po uzyskaniu min. 4000 punktów. Są zarówno nagrody rzeczowe jak i pieniezne (np. 10 000 pkt= przelew 50 zł do banku). Wygraną można również przeznaczyć na cele charytatywne. Nagrody realizowane są bardzo szybko. Przelew otrzymujemy w ciągu kilku dni od zlecenia. Jeżeli macie ochotę to zachęcam do rejestracji tutaj.

2. SW

Kolejny z lepszych polskich paneli. Ankiety przychodzą praktycznie codziennie, niestety bardzo rzadko otrzymujemy email, także najlepiej logować się bezpośrednio do panelu i sprawdzać co jakiś czas czy nie ma nowych ankiet. Panel ten ma jedne z najkrótszych ankiet. Niestety są też one dosyć nisko płatne zazwyczaj od 50 gr do 2 zł (1-4 pkt) Ale tak jak powiedziałam ankiet jest dużo więc zbieranie punktów przebiega dosyć szybko. Po uzbieraniu 100 punktów możemy przelać na konto 50 zł. Pieniądze na koncie pojawiają się do tygodnia od zlecenia wypłaty.  Zachęcam do rejestracji tutaj.

3. Klub Kantar

Punkty zbiera się stosunkowo szybko. Ciekawe ankiety. Zaproszenia dostajemy na email. Ankiety są dobrze płatne. Jeżeli nie zakwalifikujemy się do badania to i tak otrzymujemy 10 pkt. Nagrody zaczynają się od 500 pkt, gotówkę możemy przelać na konto po uzyskaniu 1000 pkt=32 zł. Szczerze polecam Wam ten panel, rejestracja tutaj.

4. Panel Ariadna

Na tym panelu akurat nie ma nagród w postaci przelewu ale mamy za to ogromny katalog nagród rzeczowych. Wybór jest na prawdę olbrzymi. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Nagrody zaczynają się już po zebraniu 100 pkt. Ankiet przychodzi bardzo dużo, zawsze dostajemy zaproszenie na email. Za jedną ankietę otrzymujemy przeważnie od 5 do 30 pkt, choć zdarzają się też jeszcze lepiej płatne. Nawet jeżeli nie zostaniemy zakwalifikowani do ankiety to otrzymujemy premię 1 pkt za dobre chęci 🙂 Panel oferuje też system polecania. Za osobę, która zarejestruje się z naszego linku i wypełni co najmniej 3 ankiety otrzymamy 70 pkt. Myślę, że panel na prawdę jest wart zainteresowania. Z resztą przekonajcie się sami, rejestracja tutaj.

A teraz panel zagraniczny:

1. Ysense
Tutaj zarabiamy w $. Po przekroczeniu 10$ możemy je wypłacić na PayPal. Oprócz ankiet możemy także wykonywać płatne zadania czy ofert typu instalacja jakiejś gry i zdobycie konkretnego poziomu. Panel jest w języku angielskim natomiast ankiety wypełniamy w języku polskim. Niestety zaproszenia do ankiet bardzo rzadko przychodzą na mail także najlepiej codziennie się logować i próbować "złapać" jakąś ankietę. Panel oferuje również system polecania. Za każdą wypełnioną ankietę przez osobę, która zarejestrowała sie przez nasz link otrzymujemy 30%. Ta osoba oczywiście otrzymuje pełne wynagrodzenie.  Jeżeli jesteście zainteresowani to zachęcam do rejestracji tutaj.


Myślę,  że warto spróbować i założyć konto przynajmniej na jednym z tych paneli żeby przekonać się jak to wszystko wygląda. Tym bardziej, że uczestnictwo w nich nic nie kosztuje. Jesli chodzi o zarobki to tak jak napisałam wcześniej wszystko zależy od naszego zaangażowania. Ja uważam, że przy tak niewielkim nakładzie pracy nawet te kilkadziesiąt złotych miesięcznie jest całkiem fajną sumą. Nie można tego oczywiście traktować jako sposób zarabiania na życie ale zawsze fajnie  kiedy wpadnie dodatkowa gotówka. Zwłaszcza teraz, w czasie kryzysu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz